Bufanda "Glamnature"

by - 11:10

Avui us porto una bufanda superxula que vaig fer (per segon any consecutiu) per un regal de nadal. Aquesta vegada se la va emportar la meva àvia que, quan la va veure l'any anterior al coll de ma mare va demanar-me'n una :3

Hoy os traigo una bufanda superchula que hice (por segundo año consecutivo) para un regalo de navidad. Esta vez se la llevó mi abuela que, cuando la vió el año anterior en el cuello de mi madre me pidió una :3
La tela és de llana, per el que abriga bastant per lo poqueta cosa que sembla, porta més feina de la que aparenta, tallar i cosir una a una cada fulla és una labor d'hores!!! Com a base hi ha un rectangle doble on s´hi van cosint les fulles una a una, primer a la base i després entre elles.

La tela es de lana, por lo que abriga bastante para lo poquita cosa que parece, lleva más trabajo del que aparenta, cortar y coser una a una cada hoja es una labor de horas!!! Como base hay un rectángulo doble donde se van cosiendo las hojas una a una, primera a la base y después entre ellas.
El primer que s'ha de fer és un patró d'una fulla i llavors fer-ne tantes com llarga la vulguis, s'ha de fer el doble de fulles perquè van encarades de 2 en 2 i cosides entre sí. Primer es cus la fulla i se li dona la volta, un cop està del dret es fa un zig-zag estret per a crear el efecte de les "venetes" de les fulles reals. Jo crec que amb un de central ja n'hi ha prou (sino es veu molt carregat).

Lo primero que se tiene que hacer es un patrón de una hoja y entonces hacer tantas como la quieras de larga, se tiene que hacer el doble de hojas porque van encaradas de 2 en 2 y cosidas entre sí. Primero se cose la hoja y se le da la vuelta, una vez esta del derecho se hace un zig-zag estrecho para crear el efecto de las "venitas" de las hojas reales. Yo creo que con uno de central ya hay suficiente (sino se ve muy cargado)
Després s'encaren totes les fulles sobre la base rectangular i en el centre és fa una flor, jo la vaig fer decantada cap a un costat enlloc de centrada per a que després quan es posi quedi a cau d'orella. Un cop estàn subjectes per agulles, es cusen una a una les fulles amb la base, intentant que no es vegi la base de sota. Quan ja estàn cosides, per a que no volin i sembli un pollet desplumat, es cusen les fulles entre sí, creant així una capa compacta de fulletes :)
La flor porta un botó al mig, el vaig forrar amb la mateixa tela que vaig utilitzar per a les fulles. Si no teniu per forrar botons es pot fer un cercle i omplir-lo amb una mica de floca i després cosir-lo al centre, queda igual de bonic ^.^

Después se encaran todas las hojas sobre la base rectangular y en el centro se crea una flor, yo la hice decantada hacia un lado en vez de centrada para que después cuando se ponga quede por debajo de la oreja. Una vez están sujetas con agujas, se cosen las hojas una a una con la base, intentando que no se vea la base de abajo. Quan están cosidas, para que no vuelen y parezca un pollito desplumado, se cosen las hojas entre sí, creando así una capa compacta de hojitas :)
La flor lleva un botón en el medio, lo forré con la misma tela que usé para las hojas. Si no tenéis para forrar botones se puede hacer un círculo y llenarlo con relleno de cojín y después coserlo en el centro, queda igual de bonito ^.^
Entre les fulles hi vaig afegir un ganxet, heu de provar-la i mirar on us va bé fer el solapament, ho marqueu i després hi poseu el ganxet mascle a la part que queda per damunt i el ganxet femella a la part que quedi per sota, intentant-lo camuflar entre les fulles. Per últim queda decorar-la amb brillantets i lluentons, segons el gust, jo hi vaig posar brillants negres i blancs per a donar-li un toc de glamour! ;)

Entre las hojas añadí un ganchito, tenéis que probarla  y mirar dónde os va bien hacer el solapamiento, lo marcáis y después le ponéis el ganchito macho en la parte que queda por encima y el ganchito hembra en la parte que quede por debajo, intentando camuflarlo entre las hojas. Por último queda decorarla con brillantitos y lentejuelas, según el gusto, yo le puse brillantes negros y blancos para darle un toque de gramour! ;)
Espero que us hagi agradat!!! La veritat és que com a regalet (sigui per nadal, aniversari,...) fa molta patxoca i quedes realment bé amb la persona que ho rep. La propera intentaré provar de fer-la de punt o ganxet aviam si amb llanes el resultat es igual d'impressionant!
Si en feu alguna o la reversioneu passeu-me alguna imatge o el link d'on l'heu penjat que em faria il·lusió veure-la i qui sap...potser us la copio ;P

Espero que os haya gustado!!!! La verdad es que como regalito (sea para navidad, cumpleaños,...) da muy buen resultado y quedas realmente bien con la persona que lo recibe. La siguiente intentaré probar de hacerla de punto o ganchillo a ver si con lanas el resultado es igual de impresionante!
Si hacéis alguna o la reversionais pasadme alguna imagen o el link donde la habéis subido que me haría ilusión verla y quien sabe...quizás os la copie ;P

You May Also Like

0 comentaris

Follow @ptitatelier