Bolset de pitiminí per a l'Stephánie!

by - 17:28

Al so de "Minnie the moocher" us escric aquesta entrada. Avui us mostro un bolset de mà que vaig fer per a la meva professora de francès. La veritat és que no les tenia totes quan vaig començar-lo, per el tema de la pinça que hi ha al mig (mai havia fet plecs abans) pero després de barallar-m'hi una mica m'en vaig sortir molt airosa ;)
No és que ara pugui dir que cap pinça es resistirà a les meves mans pero...quasi hehehe :P

Al son de "Minnie the moocher" os escribo esta entrada. Hoy os muestro un bolsito de mano que hice para mi profesora de francés. La verdad es que no las tenía todas cuando lo empecé, por el tema de la pinza que hay en el medio (nunca antes había hecho pliegues) pero después de pelearme un poco salí muy airosa de la situación ;)
No es que ahora pueda decir que ninguna pinza va a resistirse en mis manos pero...casi hehehe :P
La tria de colors va ser fàcil, a qui no li agrada el blau? (que ningú aixequi les mans ara!!!). Per Nadal, el pare Noël em va portar unes teles florejades; una amb tons grocs i verds, una altra amb tons marrons i una tercera amb tons blancs i blaus. Vaig escollir la blaveta que té el fons blanc per a que contrastès al obrir el bolset. Per fora vaig emprar una tela que trobo moníssima i que fa un dibuixet molt equilibrat i bonic alhora (de manera que és dificil que hom es cansi de veure'l), aquesta tela em va "tocar" per al cumpleanys de l'any passat i la veritat és que, el tallet que tenia, ha cundit força.

Esoger los colores fués fácil, a quién no le gusta el azul? (que nadie levante las manos ahora!!!). En Navidad, papá Noel me trajo unas telas floreadas; una con tonos amarillos y verdes, otra con tonos marrones y una tercera con tonos blancos y azules. Escogí la azul que tiene el fondo blanco para que contrastase al abrir el bolsito. Por fuera utilicé una tela que encuentro moníssima y que hace un dibujito muy equilibrado y bonito a la vez (de manera que es difícil que alguien se canse de verla), esta tela me "tocó" para mi cumpleaños del año pasado y a verdad es que, el trozo que tenía, ha cundido bastante.
El patró va ser mig tret d'internet mig cassolà, ja que després de veure varis models no sabia quin triar i vaig optar per fer una barreja d'uns quants; el resultat a la vista està.
Amb la cremallera és quan vaig tenir més problemes perque, per un costat volia que resaltés, pero per l'altre em feia por que per a qui era no li agradés per el que vaig ser "cobarda" i vaig optar per escollir una cremallera grisa que conjuntés amb els tons de les teles.

El patrón fue medio sacado de internet medio handmade, ya que después de ver varios modelos no sabía cuál escoger y opté por hacer una mezcla de unos cuantos; el resultado a la vista está.
Con la cremallera es cuando tuve más problemas porque, por un lado quería que resaltara, pero por el otro me daba miedo de que para quien era no le gustara por lo que fui "cobarde" y opté por escoger una cremallera gris que conjuntase con los tonos de las telas.
Per últim la cinteta per a poder-lo portar amb un to blau com el de les flors de dins. Aquesta cinta és reforçada per el que, no hi ha problema de penjar-hi pesos que, no es trencarà. I per a decorar, vaig dubtar entre un llacet o un botó i acabí posant un botonet forrat amb la tela de dins, per sobre de la pinça (no es per tapar cap defecte!!! és que quedava molt mono allà).

Por último la cintita para poderlo llevar en un tono azul como el de las flores de dentro. Esta cinta es reforzada por lo que, no hay problema de colgar pesos que, no se romperá. Y para decorar, dudé entre un lacito o un botón y terminé poniendo un botoncito forrado con la tela de dentro, por encima de la pinza (no es para tapar ningún defecto!!! es que quedaba muy mono allí).


El que mai pot faltar (i a dia d'avui encara moltes vegades me l'oblido) és l'etiqueta de qui l'ha fet, o sigui la meva. Properament us penjo una entrada amb aquest tema perquè hi ha molta gent que m'en demana i no vull que ningú es quedi sense la seva :D

Lo que nunca puede fallar (y a día de hoy todavía me olvido muchas veces) es la etiqueta de quien lo ha hecho, es decir la mía. Próximamente os cuelgo una entrada con este tema porque hay mucha gente que me pide y no quiero que nadie se quede sin la suya :D
Com a defecte, i per a futurs treballs de l'estil, trobo que li va faltar una mica de cos. Tot i tenir una capa de guata a cada costat, crec que li hauria d'haver possat una espuma de bolso o una entretela dura que li donés forma. Ja sé que queda lleig dir-ho pero així s'aprèn, no? Vosaltres n'heu fet algún? Com ho heu solucionat? ¬¬

Como defecto, y para futuros trabajos del estilo, encuentro que le faltó un poco de cuerpo. A pesar de tener una capa de guata en cada lado, creo que le debía haber puesto una espuma de bolso o una entretela dura que le diese forma. Ya sé que queda feo decirlo pero así se aprende, no? ¿Vosotr@s habéis hecho alguno? ¿Cómo lo habéis solucionado? ¬¬
Per ser el primer bolset de mà que faig...no està malament, oi?? Estic veient que cada vegada m'agrada més crear patrons, pensar idees diferents al que veig (potser ja existeix un com aquest o com altres coses que jo creo i penso que són úniques pero la feina que hi ha darrere no és de copiar-enganxar). Potser m'animo i m'en faig un per mi aquest estiu...això sí, amb tons "cantons" ^.^

Para ser el primer bolsito de mano que hago...no está mal, verdad?? Estoy viendo que cada vez me gusta más crear patrones, pensar ideas diferentes a lo que veo (quizás ya exista uno como este o como otras cosas que creo y pienso que son únicas pero el trabajo que hay detrás no es de copiar-pegar). Quizás me anime y haga uno para mi este verano...eso sí, con tonos "cantones" ^.^

You May Also Like

0 comentaris

Follow @ptitatelier