Benvinguda Júlia!

by - 13:36

Ara fa un anyet que va nèixer la Júlia. Una nena preciosa i molt estimada per tothom :)
I com no volíem que fos menys, una amiga i jo vam decidir fer-li un regal handmade, perque al final tot es pot comprar, pero una cosa feta per un mateix té un valor incalculable.
Així doncs, vam acotar què és el que podíem fer-li i que ningú li pogués regalar (si una cosa em fa molta ràbia és veure com es repeteixen els regals; i més en una situació com aquesta).
Un parell de coixinets, una nina de tela apta per nadons i un porta bolquers van ser els objectes a dissenyar. Els patrons van anar sorgint sobre la marxa, navegant per Internet vam trobar algunes idees que després vam adaptar a la nostra visió. 
El conjunt havia de tenir les mateixes teles, per a que es veiés que era un kit, per tant vam triar una loneta amb fons blanc, una tela rosa i, per a que no fos molt "monyes" (la mare és més rockera que kitty) un blauet molt tendre que lligava amb les altres dues.

Hace casi un año que nació Júlia. Una niña preciosa y muy querida por todo el mundo :)
Y como no queríamos que fuera menos, una amiga y yo decidimos hacerle un regalo handmade, porque al final todo se puede comprar, pero una cosa hecha por uno mismo tiene un valor incalculable.
Así pues, acostamos que era lo que queríamos hacerle y que nadie le pudiese regalar (si una cosa me da coraje es ver como se repiten los regalos; y más en una situación como esta).
Un par de cojines, una muñeca de tela apta para recién nacidos y un porta pañales fueron los objetos a diseñar. Los patrones fueron surgiendo sobre la marcha, navegando por Internet encontramos algunas ideas que después adaptamos a nuestra visión. 
El conjunto debía tener las mismas telas, para que se viera que era un kit, por lo que escogimos una loneta con fondo blanco, una tela rosa y, para que no fuera muy "moña" (la madre es más rockera que kitty) un azulito muy tierno que pegaba con las otras dos.



Els coixinets són una lluna i una estrella, per a que fossin els companys de cuna durant les nits. Tots dos tenen la loneta blanca i després un la tela rosa i l'altre la blava. Les puntes de l'estrella són totes desiguals, així queda més divertida. La lluna, va acompanyada amb un nuvolet de feltre, d'aquesta manera s'aguanta dreta. Ademés, tenen galtones combinades amb les altres teles i acabades amb festonet i ullets i boca bordats amb cadeneta. Tot es bordat per a no haver de cosir o enganxar res que en un moment donat la Júlia pogués empassar-se. Avant tot precaució! :P

Los cojines son una luna y una estrella, para que fueran los compañeros de cuna durante las noches. Ambos tienen la loneta blanca y luego uno la tela rosa y el otro la azul. Las puntas de la estrella son todas desiguales, así queda más divertida. La luna, va acompañada con una nubecita de fieltro, de esta manera se aguanta de pie. Además, tienen mejillas combinadas con las otras telas y rematadas con festón y ojos y boca bordados con cadeneta. Todo está bordado para no tener que coser o pegar nada que en un momento dado Júlia pudiese tragarse. Ante todo precaución! :P




La nina, què us puc dir, es moníssima!!!! Tinc unes quantes fetes, ja us les ensenyaré en una altra entrada i, si voleu el patró, el demaneu. Es tota cosida, al igual que els coixinets, així no hi ha peces soltes. El cabell és de feltre i la cara té les galtones pintades amb productes no tòxics i ulls i boca bordats amb fils de perlé. Com està farcida de guata es tota toveta i la pots seure com vulguis.

La muñeca, que os puedo decir, es monísima!!!! Tengo unas cuantas hechas, ya os las enseñaré en otra entrada y, si queréis el patrón, me lo pedís. Está toda cosida, al igual que los cojines, así no hay piezas sueltas. El pelo es de fieltro y la cara tiene las mejillas pintadas con productos no tóxicos y ojitos y boca bordados con hilos de perlé. Como está rellena de guata es toda blandita y la puedes sentar como quieras.



En quant al porta bolquers.... és el que més feina va donar en la fase de patronatge, ja que volíem una bosseta que no tingués costures exteriors i que es tanquès amb una cinta amb belcro. Quan tens un disseny sempre creus que s'ha de donar una volta més per a que sembli professional i suposo que és aquí on comencen les dificultats ^.^
Per fora és amb la loneta blanca i la tela rosa i per dins es tot amb la tela blaveta. La cinta és de cotó i queda molt bé dins el conjunt. Ademés és en plan saquet per el que s'aguanta tieset i hi caben uns quants bolquers.

En cuanto al porta pañales... es lo que más trabajó dio en la fase de patronaje, ya que queríamos una bolsita que no tuviera costuras exteriores y que se cerrase con una cinta con belcro. Cuando tienes un diseño siempre cres que se le tiene que dar una vuelta más para que parezca profesional y supongo que es aquí donde empiezan las dificultades ^.^
Por fuera es con la loneta blanca y la tela rosa y por dentro es todo con la tela azul. La cinta es de algodón y queda muy bien dentro del conjunto. Además es en plan saquito por lo que se aguanta tieso y caben unos cuantos pañales.





Per regalar-ho, ja sabeu com m'agrada a mi embolicar regalets amb infinitat de detalls. Vam comprar una caixa a mida i amb paper de seda (I love it!) vam anar dispossant tots els objectes de manera que quedessin semi ocults. Després tot embolcallat amb paper transparent (com si fos un ram) i lligat al capdamunt amb una cordeta de palla i una rosa de feltre, que vaig fer per a l'ocasió, per a decorar. El conjunt només cal veure'l per dir que és superbonic.

Para regalarlo, ya sabéis como me gusta envolver regalitos con infinidad de detalles. Compramos una caja a medida y con papel de seda (I love it!) dispusimos todos los objetos de manera que quedasen semi ocultos. Después todo envuelto con papel transparente (como si fuera un ramo) y atado por arriba con una cuerdecita de paja y una rosa de fieltro, que hice para la ocasión, para decorar. El conjunto sólo hay que verlo para decir que es superbonito.







A la mama de la Júlia li va fer moltíssima il·lusió! :D

A la mamá de Júlia le hizo muchísima ilusión! :D

You May Also Like

0 comentaris

Follow @ptitatelier