Estreno capçalera!!!

by - 19:47

Doncs com diu el títol de l'entrada; estic d'estrena! Ja era hora de canviar la capçalera del meu blog. De ben segur estaveu tips i tipes de veure els cistellets de trapillo (molt requetemonos això si). El nou durarà almenys un any, fins al 2016 així que ja cal que us agradi :P
Què és? No és una intenció d'ideals, la política i jo no som gaire amigues la veritat, és tracta d'una peça molt important per a mi perquè va costar-me com 3 mesos fer-la i és per a un dia molt especial.
És el bastidor, o més ben dit és una part, del porta aliances que vaig fer per a la meva boda. I les cintes són les banderes d'on som el meu (ara ja sí) marit i jo. No sé si us l'he ensenyat mai, sino us l'exposo a continuació.

Pues como dice el título de la entrada; estoy de estreno! Ya era hora de cambiar la cabecera de mi blog. Seguro que estabais hartos y hartas de ver las cestitas de trapillo (muy requetemonas eso sí). El nuevo durará almenos un año, hasta el 2016 así que ya os puede gustar :P
¿Qué es? No es una intención de ideales, la política y yo no somos muy amigas la verdad, se trata de una pieza muy importante para mi porque me costó 3 meses hacerla y es para un día muy especial
Es el bastidor, o mejor dicho es una parte, del porta alianzas que hice para mi boda. Y las cintas son las banderas de donde somos mi (ahora ya sí) marido y yo. No sé si os lo he mostrado nunca, sino os lo expongo a continuación.

Es tot bordat, el conillet representa la meva Piluca, que ja fa gairebé 2 anys ens va deixar, i la cinteta és la mateixa que ella portava el dia de l'enllaç. És en 3 dimensions, això que vol dir, que està bordat fent ones, simulant les potetes, la panxulina,....i el tacte és com antelina.

Es todo bordado, el conejito representa mi Piluca, que ya hace casi 2 años que nos dejó, y la cintita es la misma que ella llevaba el día del enlace. Es el 3 dimensiones, eso qué quiere decir, que está bordado haciendo ondas, simulando las patitas, la barriguita,... y el tacto es como de antelina.
 

En quant a les lletres són bordades amb fils de 3 colors i 1 de metàl·lic fent corets per el bastidor.

En cuanto a las letras son bordadas con hilos de 3 colores y 1 metálico haciendo corazoncitos por el bastidor.
Sorpresos? Ara ja enteneu la imatge de la capçalera ;)
Fins aviat!!!!

¿Sorprendidos? Ahora ya entendéis la imagen de la cabecera ;)
Hasta pronto!!!!

You May Also Like

0 comentaris

Follow @ptitatelier