Els ganxets de la Cristina ja tenen llar

by - 10:12

Doncs sí! Els ganxets de la Cristina es poden sentir superafortunats de que la seva mestressa els guardi en un portaganxets tan rexulo com el que li vaig fer :P
La tela quan la vaig veure la vaig trobar moníssima i mai havia trobat el moment oprtú per a poder-la utilitzar, perque tot i tenir molts colors es una mica seriota pero alhora alegre. No sé com definir-la, d'aquí el meu problema per a utilitzar-la, suposo. 
La veritat és que veient el treball un cop acabat puc inclús interpretar que el dibuix són filaments de les llanes dels ganxets que teixeixen sense parar....anada d'olla total XD
En fi, a lo que anava abans de que em patinés la imaginació. La tela té tanta personalitat que va ser difícil trobar-ne altres amb les que complementar sense que li treguessin el relleu, pero una tela negra a topets com caiguda del cel va ajudar-me a decidir combinar-la amb un to verd, que bé podía haver estat amb un rosa o taronja pero, no sé, sempre tiro més cap als roses i m'agrada fer coses amb altres tonalitats ultimament. Així que el tema teles estava més que tancat.

Pues sí! Los ganchitos de Cristina se pueden sentir superafortunados de que su dueña los guarde en un portaganchitos tan rechulo como el que le hice :P
La tela cuando la vi la encontré monísima y nunca había encontrado el momento oportuno para poderla usar, porque a pesar de tener muchos colores es un poco seria a la par que alegre. No sé como definirla, de ahí mi problema para usarla, supongo.
La verdad es que viendo el trabajo una vez terminado puedo incluso interpretar que el dibujo son hilos de las lanas de los ganchitos que tejen sin parar...ida de olla total XD
En fin, a lo que iba antes de que me patinara la imaginación. La tela tiene tanta personalidad que me fue difícil encontrar otras con las que complementar sin que le quitasen el relieve, pero una tela a topitos como caída del cielo me ayudó a decidir combinarla con un tono verde, que bien podía haber sido con un rosa o naranja pero, no sé, siempre me decanto hacía los rosas y últimamente me gusta hacer cosas con otras tonalidades. Así que el tema telas estaba más que cerrado.


El segon punt, super important per tot projecte va ser fer un patró a la mida, si que és cert que navegant per internet he vist alguns que no estaven malament (Pinterest aquesta gran font d'inspiració :P) pero no sé, trobava que li faltava alguna cosa. Una cosa que amb una amiga, i que hem extès bastant en els nostres cercles laborils, en diem "rizando el rizo". Què és? Fàcil, quan una cosa de per sí està bé pero es (o sembla) massa senzilla, se li dona una volta per a fer-la la òs*** de complicada, transformant-se així en un projecte malèfic enlloc d'una cosa de pim-pam. Habitualment sempre hi ha un punt d'inflecció en el "rizo" el qual pot arribar a dur-te a llocs recòndits de la desesperació. Pero un cop fas el "clic" i el sobrepasses la resta, normalment, queda en una broma projectil.
Així doncs, per no trencar la costum, vaig dissenyar un patró que fos útil pero alhora original, que no hagués vist en un portaganxets del centenar de fotos que vaig veure. Potser si que alguna part s'assembla a algún pero aviam...és un portaganxets...no esperàveu veure pas un dofí amb ales, no? :P

El segundo punto, super importante para todo proyecto fue crear un patrón a medida, si que es cierto que navegando por internet he visto algunos que no estaban mal (Pinterest esa gran fuente de inspiración :P) pero no sé, encontré que le faltaba alguna cosa. Una cosa que con una amiga, y que hemos extendido bastante en nuestros círculos laboriles, decimos "rizando el rizo". ¿Qué es? Fácil, cuando una cosa de por sí está bien pero es (o parece) demasiado sencilla, se le da una vuelta para hacerla la ós*** de complicada, transformándose así en un proyecto maléfico en vez de una cosa de pim-pam. Habitualmente siempre hay un punto de inflexión en el "rizo" el cual puede llegar a llevarte a lugares recónditos de la desesperación. Pero una vez haces el "clic" y lo sobrepasas el resto, normalmente, queda en una broma proyectil.
Así pues, para no romper la costumbre, diseñé un patrón que fuera útil pero a la vez original, que no hubiese visto en un portaganchos del centenar de fotos que vi. Quizás sí que alguna parte se parece a alguno pero a ver... es un portaganchitos...no esperabais ver un delfín con alas, no? :P
Un cop fet el patró i l'esquema de teles i muntatge, algo sumament important perque després és quan no saps en quin ordre va cada peça i t'acaba quedant un cacahuet, és hora de posar-se màquina en marxa i cosir!
Per fora es tot llis, porta la meva etiqueta pero sembla un bolset/monederet bastant recuqui. Es veu una tira de la tela negra, que fa conjunt amb el biaix (aquest però llis), amb un belcro que fa de tanca. 

Una vez hecho el patrón y el esquema de telas y montaje, algo sumamente importante porque luego es cuando no sabes en qué orden va cada pieza y te acaba quedando un cacahuete, es hora de ponerse máquina en marcha y coser!
Por fuera es todo liso, lleva mi etiqueta pero parece un bolsito/monedero bastante recuqui. Se ve una tira de la tela negra, que hace conjuntito con el biaix (este liso), con un belcro que hace de cierre.


Al obrir-lo apareix un estoig (fet a banda) i després uns espais de diferents gruixos per a possar-hi els ganxets dels diferents números. Per a que no sobresortíssin quans els portes al bolso hi vaig afegir una solapa per a que els protegís si es movíen.

Al abrirlo aparece un estuche (hecho a parte) y luego unos espacios de diferentes grosores para ponerle los ganchos de diferentes números. Para que no sobresalieran cuando los llevas en el bolso añadí una solapa para que los protegiera si se movían.




 
Ademés, a la part superior d'aquesta solapa, hi ha una làmina de feltre negre per a poder-hi clavar les agulles llaneres. D'aquesta manera portes tot el kit juntet.

Además, en la parte superior de esta solapa, hay una lámina de fieltro negro para poder clavar las agujas laneras. De este modo llevas todo el kit juntito.

En quant a l'estoig, és un estoig "normal" i "corrent" pero té l'advantatge de portar uns snaps (superenamoradíssima dels snaps!) per a poder-lo dur a banda en un moment donat. Això mola perque no t'ho esperes. Jo li ho vaig haver d'ensenyar a la Cristina, que és per a qui li he fet, per a que sapigués que podia dur-ho junt o deixar una cosa a casa o, en cas d'omplir-lo a reventar, portar-lo a banda. Perquè, senyores i senyoretes, qui no ha omplert una bossa a reventar de les seves labors o eines mai a la vida?!!? ;)

En cuanto al estuche, es un estuche "normal" y "corriente" pero tiene la ventaja de llevar unos snaps (superenamoradíssima de los snaps!) para poderlo llevar a parte en un momento dado. Esto mola porque no te lo esperas. Yo se lo tuve que enseñar a Cristina, que es para quien se lo he hecho, para que supiera que podía llevarlo junto o dejar una cosa en casa o, en caso de llenarlo a reventar, llevarlo suelto. Porque, señoras y señoritas, ¿¡¡¿quién no ha llenado una bolsa a reventar de sus labores o herramientas nunca en la vida?!!? ;)





Així que, no ha estat un treball supercomplicat pero ha tingut el seu què. El millor de tot la cara de felicitat de la Cristina, que ja el té ple a reventar!!! 
Vosaltres en teniu algun? Us inspira el meu?

Así que, no ha sido un trabajo supercomplicado pero ha tenido su miga. Lo mejor de todo la cara de felicidad de Cristina, que ya lo lleva a reventar!!!
¿Vosotr@s tenéis alguno? ¿Os inspira el mío?

You May Also Like

0 comentaris

Follow @ptitatelier