Gall d'Indi a la Paprika

by - 3:00


M'encanta la paprika, tant en carns i peixos com en verduretes, cous-cous.... Avui us deixo una recepta, un "invent culinari", que segurament no he inventat res de nou pero és estil 100% meu :)
Ingredients (per a dues persones)
1 Pit de gall d'indi
100grs. Mongeta verda
100grs. Brocoli
1 Ceba
1/2 Pebrot vermell
80grs. Pèsols
3 Tomàquets madurs (per fer de salsa)
1 Got de caldo
Paprika
Sal i Sucre

Preparació
Pelem, rentem i tallem a trossets petits el brocoli, el pebrot, la ceba i les mongetes sense ajuntar-ho. En una paella posem una mica d'oli d'oliva i quan estigui calent i sofregim la ceba, quan estigui dauradeta i posem el pebrot. 
En una planxa marquem el pit de gall d'indi previament tallat a tiretes fines, i ho reservem.
A la paella hi afegim la mongeta i el brocoli, les daurem una mica i tot seguit hi posem el got de caldo a foc mig. Quan estigui la meitat evaporat afegim els tomàquets tallats en vuit i el gall d'indi. Quan el tomàquet estigui mig desfet hi posem un polsim de sal i sucre per a que no ens repeteixi i els pèsols.
En quant el caldo estigui gairebé evaporat és hora d'afegir la paprika al gust i no deixar de remenar fins que ja no quedi caldo.
I ja podeu emplatar....Bon profit! :D

Ingredientes (para dos personas)
1 Pechuga de pavo
100grs. Judía verde
100grs. Brocoli
1 Cebolla
1/2 Pimiento rojo
80grs. Guisantes
3 Tomates maduros (para hacer de salsa) 
1 Vasi de caldo
Paprika
Sal y Azúcar

Preparación
Pelamos, lavamos y cortamos a trocitos pequeños el brocoli, el pimiento, la cebolla y las judías sin mezclarlo. En una paella ponemos un poco de aceite de oliva y cuando esté caliente sofreímos la cebolla, quan esté dorada añadimos el pimiento.
En una plancha marcamos la pechuga de pavo previamente cortada a finas tiras y la reservamos.
En la paella añadimos la judía y el brocoli, las doramos un poco y acto seguido añadimos el vaso del caldo a fuego medio. Cuando esté la mitad evaporado añadimos los tomates cortados en ocho y el pavo.
Cuando el tomate esté medio desecho echamos un poco de sal y azúcar para que no nos repita y los guisantes.
En cuanto el caldo esté casi evaporado es hora de añadir la paprika al gusto y no dejar de remover hasta que ya no quede caldo.
Y ya podéis emplatar....Buen provecho!! :D

You May Also Like

0 comentaris

Follow @ptitatelier