Els divendres són d'El Club!

by - 6:30

 
Doncs sí! Ja es pot considerar una costum, des de fa mig any aproximadament que els divendres a la tarda algunes noies d'Andorra ens trobem per fer les nostres labors mentre prenem un café amb llet i xerrem de les nostres cosetes. I avui no podia ser menys! La Cristina, l'Esther i jo mateixa ens hem retrobat en una cafeteria, d'Escaldes aquesta vegada, per primer cop aquest any :)

Hi ha costums que s'han d'anar alimentant i aquesta és una d'elles. La Cristina es troba acabant un moneder mentre espera que jo acabi una bufanda que vam començar com a projecte conjunt (pero jo aquesta setmana havia de fer dos llacets, la setmana que ve us ho explico) i l'Esther ha continuat amb un encàrrec de bufanda i gorret que li està quedant moníssim, bé, no tenia gaires ganes de currar pero ens l'ha ensenyat i ho porta molt avançat.

Pues sí! Ya se puede considerar una costumbre, desde hace aproximadamente medio año los viernes por la tarde algunas chicas de Andorra nos encontramos para hacer nuestras labores mientras tomamos un café con leche y hablamos de nuestras cositas. Y hoy no podía ser menos! Cristina, Esther y yo misma nos hemos reencontrado en una cafetería, esta vez de Escaldes, por primera vez este año :)

Hay costumbres que se tienen que ir alimentando y esta es una de ellas. Cristina está terminando un monedero mientras espera que yo termine una bufanda que empezamos como un proyecto conjunto (pero yo esta semana tenía que hacer dos lacitos, la semana que viene os lo cuento) y Esther ha seguido con un encargo de bufanda y gorrito que le está quedando moníssimo, bueno, no tenía muchas ganas de currar pero nos lo ha enseñado y lo lleva muy avanzado.


Ahir, entre explicar-nos com havia anat el Nadal i l'Any Nou, va sortir la idea de montar una excursió al Pas de la Casa un dissabte de Gener per anar a mirar un parell de tendes de llanes, quan sàpiga més...us ho dic! ;)

El Club és un grup obert per el que tots/es sereu benvinguts/des si us hi voleu apuntar :D

Ayer, entre contarnos como nos había ido la Navidad y el Año Nuevo, surgió la idea de montar una excursión al Pas de la Casa un sábado de Enero para ir a mirar un par de tiendas de lanas, cuando sepa más....os lo cuento! ;)

El Club es un grupo abierto por lo que tod@s seréis bienvenid@s si os queréis apuntar :D

You May Also Like

0 comentaris

Follow @ptitatelier