Bye bye 13...HELLO 14!! :D

by - 6:00



Doncs ja ha passat un any! Mare meva com de ràpid passa el temps :S Ara fa un any que tenia tot de caixes en el nou pis, i bé...si que ha canviat el pis pero encara em queden caixes per recol·locar! hahahahaha. Aquesta setmana són dies per a crear les típiques llistes de: coses que canviaré, coses que faré, llocs on aniré,....etc etc. Com jo no fumo i ja estic apuntada al gimnàs no cal que en faci jo de llista ;) Jo tinc una llibreta atemporal on hi anoto tot allò que vull fer, on m'agradaria anar, que he de probar,....així el any nou no es fa tan feixuc amb més feina de la que s'ha de fer entre àpat i àpat hipercalòric :P

Pues ya ha pasado un año! Madre mía cómo de rápido pasa el tiempo :S Ahora hace un año que tenía todo de cajas en el piso nuevo, y bueno....si que ja cambiado el piso pero todavía me quedan cajas por ordenar! hahahaha. Esta semana son días para crear las típicas listas de: cosas que cambiaré, cosas que haré, lugares donde iré...etc etc. Como yo no fumo y ya estoy apuntada en el gimnasio no hace falta que haga una lista ;) Yo tengo una libreta atemporal donde apunto todo aquello que quiero hacer, dónde me gustaría ir, que he de probar,...así el año nuevo no se hace tan pesado con más trabajo del que ya se tiene que hacer entre comida y comida hipercalórica :P



Això sí! Aquest any em proposo dues coses: escriure més entrades al blog (ara miro les 29 entrades del 2013 i em semblen poca cosa, snif) i trobar més fires on anar!! OughYeaaaah :D

Així que des d'aquesta, la primera, entrada del que serà un any fantàstic, us vull dir Feliç Any Nou! Ja m'explicareu el 31 de Desembre si aquest any ha molat o no, de moment, penseu que no és l'any que ha de ser diferent, som nosaltres que l'hem de fer diferent. Salut i força! :)

Eso sí! Este año me propongo dos cosas: escribir más entradas en el blog (ahora miro las 29 entradas del 2013 y me parecen poca cosa, snif) y encontrar más ferias donde ir!! OughYeaaaah :D

Así que des de esta, la primera, entrada del que será un año fantástico, os quiero desear un Feliz Año Nuevo! Ya me contareis el 31 de Diciembre si este año ha sido molón o no, de momento, pensad que no es el año que ha de ser diferente, somos nosotros que lo tenemos que hacer diferente. Salud y fuerza! :)







You May Also Like

0 comentaris

Follow @ptitatelier