Com fer uns genials agafadors de Cupcake en una tarda


Tens la tarda lliure? Et proposo fer aquests agafadors. Són supersenzills i molt resultons. Jo els vaig fer per regalar i m'he hagut de fer uns per a mi perque no podia suportar la idea de quedar-me'n sense! ;)

Vinga us escric el tutorial pas a pas amb el que no tindràs cap excusa per no fer-los (si vols veure la versió imprimible descarrega-la aquí) :P

Tria unes teles xules, una serà la base del cupcake i l'altra, diguem que serà el frosting. Jo vaig triar una amb tons grisos i motius de pastisseria com a base i després una de topets rosa per al 'frosting', ja saps com m'encanten les teles de topets hehehe.

Per començar has de dibuixar una 'madaleneta' de la mida que desitgis els agafadors, si no saps dibuixar no pateixis, aquí t'enllaço la que vaig dibuixar jo. A la tela de la base talla 4 cupcakes sensers. De dos en dos, fes un sandwitch amb les teles encarades una enfront l'altra i darrere una posa-hi 3 capes de guata. Cus tot el voltant a peu de pota deixant un foradet en una de les rectes per a poder girar. Talla la guata a mida (enrecorda't de fer en diagonal les cantonades!). Gira les teles i tanca. Per rematar la base fes linies verticals d'1-1,5cm de separació i o bé les cuses amb la màquina o bé amb un punt de basta amb un fil d'acolxar.
Un cop rematades les dues bases es hora de fer el frosting! Agafa la tela que has escollit per al frosting i talla 4 figures del patró de frosting. Encara dues teles i posa 2 capes de guata. Cus el voltant a peu de pota deixant un foradet en la part superior (que es la part més recta i més fàcil de tancar). Retalla la guata sobrant, aquí aniria bé utilitzar les estisores de zig-zag per a que al girar les teles quedin més ben posades, si no en tens no pateixis, fent uns tallets a les parts circulars amb cura de no tallar el cosit n'hauria d'haver-hi prou. Gira les teles i tanca.
Remata tot el voltant fent amb punt de basta petit i amb un color que t'agradi (jo vaig posar un rosa més pujat que el de la tela per a que ressaltés) si et fa mandra també pots fer-ho amb la màquina.
Disposa el frosting damunt la base del cupcake i fes-lo coincidir. Posa un tallet de cinta de tripa de pollastre (mira que el nom....és la de zig-zag) doblegada per la meitat entre el frosting i la base per el centre del cupcake. Cus a "repulgo" tota la part exterior on el frosting toqui amb la base. Per últim només queda possar-hi la cirereta a aquest deliciós pastísset així que decora el cupcake amb un botó gran al mig com si fos la cirereta.
Ara ja només queda que ningú et vegi aquestes manoples i que les puguis gaudir molt cuinant  un brioixet o uns suculents cupcakes.
T'ha sigut d'ajuda? M'encantaria que m'ensenyessis com t'han quedat de reboniques les teves manoples, no siguis tímida/tímit i escriu-me un comentari! :)

You May Also Like

0 comentaris

Follow @ptitatelier