Tinc companyia a l'estudi ;)

by - 12:45

La veritat és que no m'apassionen gaire aquestes figuretes-nines anomenades "Fofuchas" (en català "Fofutxes"?!!?). Pero volia fer-me'n una per a veure com es treballen. Si bé és cert que la tècnica és interessant, el que ve a ser la funcionabilitat en sí no m'acaba d'atraure.
Pero siguem positius i tregam lo bo d'aquests articles. Poden ser customitzats totalment, amb pentinats, robes, fisionomía...de manera que són unes excel·lents figures per a festes o recordatoris especials (com són les figures de bateig, comunió o boda). 
Les Fofutxes tenen una base de porexpan on sobre es treballa amb la Goma Eva enganxant-la després d'escalfar-la per a que tingui la forma. De Goma Eva n'hi ha tantes com pugueu imaginar, des de les classiques llises a estampades i amb purpurines. És tot un món!!
Jo la meva li vaig fer un vestit de tela a conjunt amb una cadira que tinc al meu estudi, ja que vaig pensar que la posaria allà per el que...què millor que fer-la a conjunt? ;) Doncs el vestidet és del mateix estampat que el coixí de la cadira que hi tinc (algun dia us l'ensenyo). 

La verdad es que no me apasionan mucho estas figuritas-muñecas llamadas "Fofuchas" (¿¡¡¿en catalán "Fofutxes"?!!?). Pero queria hacerme una para ver como se trabajan. Si bien es cierto que la técnica es interesante, lo que viene a ser su funcionabilidad en sí no termina de atraerme.
Pero seamos positivos y saquemos lo bueno de estos artículos. Pueden ser customizados totalmente, con peinados, ropa, fisionomía,...de manera que son unas excelentes figuras para fiestas o recordatorios especiales (como son las figuras de bautizo, comunión o boda).
Las Fofuchas tienen una base de porexpan donde se trabaja por encima con Goma Eva pegándola después de calentarla para que tenga la forma. De Goma Eva hay tantas como podáis imaginar, des de las clásicas lisas a estampadas y com purpurinas. Es todo un mundo!!
Yo la mía le hice un vestido de tela a conjunto con una silla que tengo en mi estudio, ya que pensé que la pondría allí por lo que...¿qué mejor que hacerla a conjunto? ;) Pues el vestidito es el mismo estampado que el cojín de la silla que tengo (algún día os lo enseño).
Li vaig afegir unes blondetes als braços i al baix de la faldilla li vaig posar aquestes cintes que s'empren per als vestits, que tenen un nom en concret (algo així com cinta Suïssa?Sueca? no sé, té un nom semblant :P).

Le añadí unas blonditas en los brazos y en el bajo de la falda le puse esas cintas que se usan para los vestidos, que tienen un nombre en concreto (algo así como cinta Suiza? Sueca? no sé, tiene un nombre parecido :P).


Després també hi vaig possar una cinta de ras blanc per a que fos més rebonica si podia ser tot fent-li un llaç per la part de darrere, com si fos un vestit amb cinturó de llacet.

Después también le puse una cinta de raso blanco para que fuese más rebonita si podía ser haciéndole un lazo en la parte trasera, como si fuese un vestido con cinturón de lacito.

Com a complement li vaig afegir un collaret amb abaloris vermells i un coret que posa "Made with love", li dona un toc molt handmade i la fa única.

Como complemento le hice un collar con abalorios rojos y un corazoncito que pone "Made with love", le da un toque muy handmade y la hace única.
En quant a la carona o al cap en general, li vaig pintar els ulls, les galtes i el somriure tot amb pintures. També vaig pintar-li les ungles perque la meva Fofutxa és tota una senyoreta ;)

En cuanto a la carita o a la cabeza en general, le pinté los ojos, las mejillas y la sonrisa todo con pinturas. También les pinté las uñas porque mi Fofucha es toda una señorita ;)


I al cabell li vaig possar una diadema amb un llacet decorat amb Goma Eva de purpurina blanca. Ahhh! També unes perletes que feien d'arracades per o nes suposa que hauria de tenir les orelles.

Y en el pelo le puse una diadema con un lacito decorado con Goma Eva de purpurina blanca. Ahhh! También unas perlitas que hacían de pendientes por donde se supone que habría que tener las orejas.


Les sabates també estàn plenes de detallets, són unes manoletines vermelles com la diadema amb uns llacets petits a la part de darrere decorats amb uns botons del mateix to.

Los zapatos también están llenos de detalles, son unas manoletinas rojas como la diadema con unos lacitos pequeños en la parte posterior decorados con unos botones del mismo tono.


Tota ella està clavada en una base de cartó ploma on hi ha disposada una floreta als peus. Per ser la primera i única que he fet per el moment, no està pas malament oi? Si és que al final les cosetes fetes amb amor són boniques perque sí!

Toda ella está clavada en una base de cartón pluma donde hay dispuesta una flor en los pies. Para ser la primera y única que he hecho por el momento, no está mal, no? Si es que al final las cositas hechas con amor son bonitas porque sí!



You May Also Like

0 comentaris

Follow @ptitatelier