Per la boina! ;)

by - 19:56

La primera i crec que l'última vegada que faig una boina! Uffffff ja no només fer el patró de 0 costa la vida...a més a més cosir-la i que encaixi tot és....és....complicadíssim!!!!
Pero bé el resultat m'encanta potser amb el temps m'oblido del que m'ha costat cosir-la i torno a caure en l'error de fer-ne una altra ;)

La primera y creo que la última vez que hago una boina! Ufffffff ya sólo hacer el patrón desde 0 cuesta la vida... además de coserla y que encage todo es...es...complicadísimo!!!!


Començo per el principi i us explico una mica com va el tema per tenir les coses clares. Aquesta boina la vaig fer per al meu padrí, ell és un amant de les boines, sobretot a l'hivern que la calva al aire es refreda :P i com era una sorpresa no tenía la mida del seu cap (un gran error que vaig poder reparar pero que queda ben anotat per un futur).

Empiezo por el principio y os cuento un poco como va el tema para tener las cosas claras. Esta boina la hice para mi abuelo, el es un amante de las boinas, sobretodo en invierno que la calva al aire se resfría :P y como era una sorpresa no tenía la medida de su cabeza (un gran error que pude reparar pero que queda anotada para el futuro).
Vaig triar una tela de llana per a fora i un forro d'un tó gris fosc per dins. Alhora de fer els patrons vaig basar-me en una de ja feta i vaig treure les 2 peces laterals, la visera i la peça central en paper, després de fer-les coincidir i veure que tot encaixava correctament vaig començar a tallar les teles, tant la de fora com la de dins. 

Escogí una tela de lana para la parte exterior y un forro de un tono grisáceo para la interior. Cuando hice los patrones me base en una ya hecha y saqué 2 piezas laterales, la visera y la pieza central en papel, después de hacerlas coincidir y ver que todo encajaba correctamente empecé a cortar las telas, tanto la de fuera como la de dentro.

Alhora de cosir ho vaig fer per separat. Primer la visera al complet que vaig farcir amb un plàstic de patrons per a donar-li cos a la mateixa. Després vaig cosir la part de exterior, la interior i abans d'adjuntar-ho a la visera vaig passar un repuntet decoratiu per totes les costures. 

A la hora de coser lo hice por separado. Primero la visera al completo que rellené con un plástico de patrones para darle cuerpo a la misma. Luego cosí la parte exterior, la interior y antes de juntarlo a la visera le pasé un repuntito decorativo por todas las costuras.


Per últim només quedava possar-li la cinta de pretina (que ve a ser la cinta que es posen en les cintures de les faldilles i pantalons de traje). Al acabar-la vaig comprovar que era massa gran el diàmetre i vaig descosir-la per entrar més la pinça del darrere.

Por último sólo quedaba ponerle la cinta de pretina (que viene a ser la cinta que se ponen en las cinturas de las faldas y pantalones de traje). Al terminar comprobé que el diámetro era demasiado grande y tuve que descoserla para entrar más la pinza de la parte de atrás.


Al tornar a provar (perque això només es veu quan esta tota cosida) encara era gran així que vaig estar buscant una peça de pell per poder possar-hi una graduador elegant al darrere (en plan gorra). N'hi ha boines que ho porten així que hem va semblar una opció bona i que no quedaria cutre. 

Al volver a probar (porque esto sólo se ve cuando está toda cosida) todavía era grande así que estuve buscando una pieza de piel para poder ponerle un graduador elegante en la parte trasera (en plan gorra). Hay muchas boinas que lo llevan así que me pareció una opción buena y que no quedaría cutre.

Fins al mercat de Collblanc vaig haver d'anar a buscar-la!!! Me la van vendre com a graduador de bolso, i em va sortir més barata del que pensava. Al cosir-la vaig veure que quedava formidable així que he quedat supercontenta del resultat. Algo cremada del procés pero orgullossísima de la meva primera boina :)

Hasta el "mercat de Collblanc" tuve que ir a buscarla!!! Me la vendieron como un graduador de bolso, y me salió más barata de lo que me pensaba. Al coserla vi que quedaba formidable así que he quedado supercontenta del resultado. Algo quemada del proceso pero orgullosa de mi primera boina :)


Què us sembla? Algú n'ha fet alguna mai? Si és així....algún truc o recomanació per a la pròxima?

¿Qué os parece? ¿Alguíen ha hecho alguna alguna vez? Si es así...¿algún truco o recomendación para la próxima?






You May Also Like

0 comentaris

Follow @ptitatelier