Bosses nudistes ;)

by - 23:39

Hola!!!
Avui us porto una cosa superpràctica: unes bosses per a organitzar-nos les labors, o portar els medicaments,...vaja una bosseta amb cremallera per a possar-hi tot allò que hi càpiga. Pero bonica ^.^

Hola!!!
Hoy os traigo una cosa superpráctica: unas bolsitas para organizarnos las labores, o llevar los medicamentos,... vamos, una bolsita con cremallera para poner todo aquello que quepa. Pero bonita ^.^
La veritat és que jo la utilitzo per a un munt de coses, hi porto la labor que estic fent per a que no s'em perdi cap peça, ja sigui de mitja, ganxet o costura. També l'empro de farmaciola quan marxo de casa uns dies (ibuprofenos, tirites, una crema fred-calor,...). Aquestes són les principals funcions per a les que les utilitzo, això sí, més d'un dia m'han servit per portar altres coses que podia posar dins el bolso pero que no es desperdigonés :P

La verdad es yo la uso para un montón de cosas, llevo la labor que estoy haciendo para que no se me pierda ninguna pieza, ya sea de media, ganchillo o costura. También la uso como botiquín cuando salgo de casa por unos días (ibuprofeno, tiritas, una crema frío-calor,...). Estas son las principales funciones para las que las uso, eso sí, más de un día me han servido para llevar otras cosas que podía poner dentro del bolso pero que no se desperdigase :P
Al ser transparents és molt fàcil de localitzar que hi tens a dins, vaja gairebé no cal vendre-les perque me les treuen de les mans hehehehehe. Amb la tela que us agradi més combineu una cremallera i després busqueu un fil que us vagi bé per cosir plàstic i tot. I en qüestió de minuts ja tindreu la vostra bosseta acabada! :D

Al ser transparentes es muy fácil de localizar lo que hay dentro, vamos casi no hace falta venderlas porque me las quitan de las manos hehehehe. Con la tela que más os guste combinad una cremallera y luego buscad un hilo que os vaya bien para coser plástico inclusive. Y en cuestión de minutos ya tendréis vuestra bolsita terminada! :D
I ja veieu que no és pas un patró molt difícil de copiar ¬¬ que podeu demanar-me'l eh! No tinc cap problema en explicar-vos com fer-les i alguns trucs per a que encara us sigui més fàcil fer-la. Perque....no us ha passat mai que una cosa que semblava una xorrada ha acabat sent un malson? A mi quan em passa ja tremolo!

Y ya véis que no es un patrón muy difícil de copiar ¬¬ que podéis pedírmelo eh! No tengo ningún problema en contaros cómo hacerlas y algunos trucos para que todavía os sean más fáciles de hacer. Porque... ¿no os ha pasado nunca que una cosa que parecía una chorrada ha terminado siendo una pesadilla? A mi cuando me pasa ya tiemblo!

You May Also Like

0 comentaris

Follow @ptitatelier