Avui fa un any...

by - 0:07


Avui fa un any que la Marina es va posar en contacte amb mi per demanar-me un Photocall com el que vaig fer a la meva boda. La veritat és que va ser molt original i va agradar molt per el que no vaig poder resistir-me a aceptar l'encàrrec.

La Marina és una amiga que conec arrel de ser la parella d'un amic del meu marit, ella és de Sèrbia i té una empresa relacionada amb nadons, un dia us en parlaré més detingudament d'ella i sobretot del que fa :)

En fi, que la seva germana bessona es casava i volia regalar-li per a després del banquet fer-se unes fotos divertides. Aquí el resultat i un parell d'imatges que m'han cedit les germanes...a que molen?

Hoy hace un año que Marina se puso en contacto conmigo para pedirme un Photocall como el que hice para mi boda. La verdad es que fué muy original y gustó mucho por lo que no pude resistirme en aceptar el encargo.

Marina es una amiga que conozco a raíz de ser la pareja de un amigo de mi marido, ella es de Serbia y tiene una empresa relacionada con bebés, un día os hablaré más detenidamente de ella y sobretodo de lo que hace :)

En fin, que su hermana gemela se casaba y quería regalarle para después del banquete hacerse unas fotos divertidas. Aquí el resultado y un par de imágenes que me han cedido las hermanas....a que molan?

 

Que en penseu?!!? :3 M'ha dit que buscaràn més fotos i que me les passarà, en quant les tingui actualitzo aquesta entrada ^.^

Que pensáis?!!? :3 Me ha dicho que buscarán más fotos y que me las pasará, en cuanto las tenga actualizo esta entrada ^.^

You May Also Like

0 comentaris

Follow @ptitatelier