Plats (no bruts)

by - 12:49

extreta de imagenesvintage.net
Fa uns anys, a la televisió de Catalunya (TV3) feien una sèrie què es deia "Plats bruts", jo en vaig veure uns quants molts de capítols, tot i que no sóc molt fan d'en Joel Joan (això ja us ho explicaré un altre dia si voleu). La cosa es que enllaço aquesta sèrie de la meva joventut amb la pintura ceràmica.

Fa uns mesos vaig assistir a un curs d'estampació ceràmica i s'em va obrir tot un nou món de manualitats i cosetes crafts...deduïblement vaig investigar sobre les diferents maneres de crear la teva pròpia vaixella (estampació, pintura,...) i si bé hi ha una de les tècniques que em faria gràcia apendre pero no trobo on, n'hi ha d'altres més senzilles que les faig a casa amb materials específics que compro a la tenda de manualitats.

Avui us deixo un plat que vaig pintar a mà i que m'agrada molt. Tant que el dibuixet l'he possat com a foto en el meu perfil de facebook. Això em recorda que m'he de comprar un clip vermell per anar a conjunt hehehe.

Hace unos años, en la "televisió de Catalunya" (TV3) daban una serie que se llamaba "Plats bruts" (platos sucios), yo vi unos cuantos muchos de capítulos, a pesar de que no soy muy fan de Joel Joan (esto ya os lo contaré otro día si queréis). La cosa es que enlazo esta serie de mi juventud con la pintura cerámica.

Hace unos meses asistí a un curso de estampación cerámica y se me abrió todo un mundo nuevo de manualidades y cositas crafts...por supuesto estuve investigando sobre las diferentes maneras de crear tu vajilla (estampación, pintura,...) y si bien hay una de las técnicas que me haría gracia aprender pero no encuentro donde, hay otras más sencillas que las hago en casa con materiales específicos que compro en la tienda de manualidades.

Hoy os dejo un plato que pinté a mano y que me gusta mucho. Tanto que el dibujito lo he puesto como foto en mi perfil de facebook. Eso me recuerda que he de comprarme un clip rojo para ir a conjunto hehehe.

Que us sembla? Podría ser un bon regal de noces/naixement/nadal....oi? ;)

Qué os parece? Podría ser un buen regalo de bodas/nacimiento/navidad...verdad? ;)

You May Also Like

0 comentaris

Follow @ptitatelier