Les meves agulles ja tenen Needlebook :)

by - 1:30

Sabeu què és un "needlebook"? És una paraula americana que s'empra per a dir "porta agulles". Si busqueu per Internet (al Pinterest per exemple) trobareu needlebooks de totes les maneres imaginables. La veritat és que queda requetefantàstic portar les teves agulles en una cosa feta per tu i no en el cartronet amb el que les venen, ademés hi pots posar les que vulguis (no només de costura, també les de cap, d'embastar, de bordar....). Aquest en concret, el meu, és com un llibret amb quatre fulles. 

Sabéis qué es un "needlebook"? Es una palabra americana que se utiliza para decir "porta agujas". Si buscáis por Internet (en Pinterest por ejemplo) encontraréis needlebooks de todas las formas imaginables. La verdad es que queda requetefantástico llevar tus agujas en una cosa hecha por ti y no en el cartoncito con el que las venden, además puedes poner las que quieras (no sólo de costura, también las de cabeza, de embastar, de bordar,...). Éste en concreto es como un librito con cuatro hojas.
Les "tapes" del meu llibret són de tela i les pàgines de feltre. Per fora és una tela vintage amb motius de costura i la part interior és una bàsica fucsia amb topets blancs. Les pàgines de feltre són de dues mides (les interiors i les exteriors) per a que quan estigui tancat quedin totes a la mateixa mida (ja sabeu que els gruixos sempre sumen al plegar); la plana exterior és marró fosc (com els dibuixos de la tela vintage) i la interior és un rosa clar. Es poden posar tantes planes com és vulgui això sí alhora de fer les tapes s'ha de tenir en compte el gruix per a el "llom" exterior.

Las "tapas" de mi librito son de tela y las páginas de fieltro. Por fuera es una tela vintage con motivos de costura y la parte interior es una básica fuscia con topitos blancos. Las páginas de fieltro son de dos medidas (las interiores y las exteriores) para que cuando esté cerrado queden todas del mismo tamaño (ya sabéis que los grosores siempre suman al doblar); la página exterior es marrón oscura (como los dibujos de la tela vintage) y la interior es un rosa claro. Se pueden poner tantas páginas como un@ quiera eso sí a la hora de hacer las tapas se tiene que tener en cuenta el grosor para el "lomo" exterior.

La cosa és que la tela vintage és molt bonica pero costa de trobar-hi decoracions, ja que està molt atapeïda de dibuixos, així que vaig optar per una cosa sutil...Hi vaig enganxar uns brillants blancs, corets i estrelletes daurats i platejats, els va comprar una amiga a la Fira Creativa de l'any passat i al recordar-los vaig demanar-li'n uns quants (ademés són molt senzills i nets de posar, amb la planxa una estona i auuu queda com una tatxa de per vida!).

La cosa es que la tela vintage es muy bonita pero cuesta de encontrarle decoraciones ya que está muy repleta de dibujos, así que opté por una cosa muy sutil....Le pegué unos brillantes blancos, corazoncitos y estrellitas dorados y plateados, los compró una amiga en la Fira Creativa el año pasado y al recordarlos le pedí unos cuantos (además son muy sencillos de poner, con la plancha un rato y ale queda como una tachuela de por vida!).
Per acabar de rematar una nanseta en forma de marcapàgines per a poder possar-li una cadeneta i portar-lo junt amb la cremallera de l'estoig per a no perdre'l mai. Per dins un xec per a poder fixar les tapes i que no es vagi obrint quan no toca...no sigui cas que ens punxem, hehehe ;)

Para acabar de rematar una asa en forma de marcapáginas para poder ponerle una cadenita y llevarlo junto con la cremallera del estuche para no perderlo nuna. Por dentro un clic para poder fijar las tapas y que no se vaya abriendo cuando no toca...no sea caso que nos pinchemos, hehehe ;)
 
Què us sembla? Explicat potser sembla més difícil pero vaig estar un matí i el resultat és increïblement bonic :3
No cal dir que si voleu fer-ne un i no sabeu d'on treure el patró o les explicacions m'ho podeu demanar ;)

Qué os parece? Contado a lo mejor parece más difícil pero estuve una mañana y el resultado es increíblemente bonito :3
No hace falta que os diga que si queréis haceros uno y no sabéis de dónde sacar el patrón o las explicaciones me lo podéis pedir ;)

You May Also Like

0 comentaris

Follow @ptitatelier