Ens veiem a Puigcerdà!

by - 14:05

Aquest cap de setmana és la 3a trobada de Patchwork a Puigcerdà i com no, jo intentaré ser-hi allà! :)
I,si puc, la setmana que ve ja us posaré algunes fotos (si m'han deixat fer-ne, ja sabeu que les fires i mercats de manualitats i labors són una mica tancats a les càmeres). 
Trobo molt rebé que hagin aconseguit per tercer any consecutiu fer un punt de trobada per a tots/es els/les amants de les labors en general i és per això que els vull dedicar una entrada al meu blog i donar-la a conèixer fins on em sigui possible :3

Este fin de semana es el 3er encuentro de Patchwork en Puigcerdà y como no, yo intentaré estar por allí! :)
Y, si puedo, la semana que viene os pondré algunas fotitos (si me han dejado hacer, ya sabeis que las ferias y mercadillos de manualidades y labores son un poco cerrados a las cámaras).
Encuentro superbien que hayan conseguido por tercer año consecutivo hacer un punto de encuentro para tod@s l@s amantes de las labores en general y es por eso que les quiero dedicar una entrada en mi blog y darla a conocer hasta donde me sea posible :3

Darrere hi trobem l'Associació Puigcerdà Patchwork que, com elles es defineixen, són un petit col·lectiu que tenen en comú el patchwork.
Dins aquest cap de setmana de patchwork cerdanyenc hi trobem varies activitats; una serà fer una oca com a subjectaportes (el típic pes que posem en una porta per a que no es tanqui amb la corrent d'aire pero en bonic), el monogràfic es farà el dissabte al matí, de 10 a 13h, i té un preu de 15€ amb material inclòs.

Detrás encontramos a la Associació Puigcerdà Patchwork que, como ellas mismas se definen, son un pequeño colectivo que tienen en común el patchwork.
Dentro de este fin de semana de patchwork encontramos varias actividades; una será hacer una oca como sujetapuertas (el típico peso que ponemos en una puerta para que no se cierre con la corriente de aire pero en bonito), el monográfico se realizará el sábado por la mañana, de 10 a 13h, y tiene un precio de 15€ material incluido.
Dissabte també faràn un monogràfic d'un bolset de trapillo Fettuccia, que ve a treballar-se com el trapillo de tela normal pero pesa molt menys ja que està fet d'un material superlleuger. 

El sábado también harán un monográfico de un bolsito de trapillo Fettuccia, que viene a trabajarse como el trapillo de tela normal pero pesa mucho menos ya que está hecho de un material superligero.
I bé tot de paradetes de tendes on-line i off-line, algunes per el que he vist al cartell ja les conec del Creativa de Barcelona i el de Toulosse, pero no està de menys tornar-les a veure, segur que algo em firo ;)

Y bueno todo de paraditas de tiendas on-line y off-line, algunas por lo que he visto en el cartel ya las conozco del Creativa de Barcelona y Toulosse, pero no está de menos volverlas a ver, seguro que algo me compro ;)
En fi....us dec una entrada dilluns per a explicar-vos tot el que he vist. Si hi aneu no dubtreu en dir-m'ho! :D

En fin....el lunes os debo una entrada para contaros todo lo que he visto. Si vais a ir no dudéis en avisarme! :D

You May Also Like

2 comentaris

  1. So lovely, to bad you stopped posting!
    All my best
    Elisabeth

    ResponElimina
  2. Elisabeth!
    I was outside, but I return to write everyweek again ^.^
    You can follow me on Facebook too
    Kindly,

    ResponElimina

Follow @ptitatelier