Save the penguins!!!!

by - 22:10


Avui us porto una acció solidària molt animal ;) I es que en una illa d'Australia (l'illa Phillip) hi ha uns pingüins que pateixen per culpa dels vessaments de petroli i tota la merderada que estem avocant al mar. Són la raça més petita de pingus en el món, fan uns 30 centímetres d'alçada i bé, segons com tenen una carona de mala òstia que no mola gens :P Pero per rescatar-los hi ha la Fundació de Pingüins de l'Illa Phillip (Penguin Foundation) que gràcies a una campanya del 2003 han aconseguit tots aquests anys tenir donacions d'arreu del planeta. Fa uns mesos em va arribar la informació i amb el Club del Punt ens vam posar en marxa per a poder-los ajudar, en la mida del possible. Tan sols demanen jerseiets per als pingüins, per a quan els estan tractant, i durant aquest temps he estat preparant un videotutorial i un pdf amb el patró i una mica el perquè de tot aquest moviment.
Això sí, sempre amb el suport i la confirmació de poder traduïr i publicar tota la informació de la Fundació. Gràcies a Lauren Jones per contestar el meu email tan ràpid i deixar-nos ser partícipes de tot això a "l'andorrana" ;)


Hoy os traigo una acción solidaria muy animal ;) Y es que en una isla de Australia (la isla Phillip) hay unos pingüinos que sufren por culpa de los vertidos de petroleo y toda la porquería que andamos echando en el mar. Son la raza más pequeña de pingus del mundo, hacen 30 centímetros de altura y bueno, según como tienen una carita de mala ostia que no mola nada :P Pero para rescatarlos hay la Fundación de Pingüinos de la Isla Phillip (Penguin Foundation) que gracias a una campaña del 2000 han conseguido todos estos años tener donaciones procedentes de todo el mundo. Hace unos meses me llegó la información y con el "Club del Punt" nos pusimos en marcha para poderles ayudar, en la medida de lo posible. Solamente piden jerseicitos para los pingüinos, para cuando los están tratando, y durante este tiempo he estado preparando un videotutorial y un pdf con el patrón y un poco con el porqué de todo este movimiento.
Eso sí, siempre con el soporte y la confirmación de poder traducir y publicar toda la información de la Fundación. Gracias a Lauren Jones por responder mi email tan rápido y dejarnos ser partícipes de todo esto a "la andorrana" ;)

Donc bé, us penjo algunes fotos dels jerseis que tinc per casa ja, jo vaig fer-ne un i ara ja estic acabant el segon (li he agafat el tranquillo al assumpte i ara vaig amb carrerrilla :P) i per descomptat us afegeixo el videotutorial (gràcies Antònia per les teves meravelloses mans!!!) i el pdf amb el patró en català. Pròximament el videotutorial en espanyol, francès i anglès. I si voleu tenir-lo el patró en anglès, només heu de clicar aquí.

Pues bien, os cuelgo algunas fotos de los jerseys que tengo ya por casa, yo hice uno y ahora ya estoy terminando el segundo (le he cogido el tranquillo al asunto y ahora voy con carrerrilla ;P) y por supuesto os añado el videotutorial (gracias Antònia por tus maravillosas manos!!!) y el pdf con el patrón en catalán. Proximamente el videotutorial en español, francés e inglés. Y si quereis tener el patrón en inglés, sólo tenéis que pinchar aquí.


En fi, ens hem informat amb la Guerrilla de Gilda (un grup de noies de Lleida) per enviar-ho conjuntament, ja que el paquet mínim val 12 euros i pot fer com a màxim 2 quilos, així que intentarem aprofitar el paquet al màxim. Si voleu fer un o varis jerseis pero no voleu enviar el paquet sols/es (entenc que és un pal pagar 12€) podeu contactar-me i us diré què heu de fer per a poder-ho enviar dins el nostre paquet.

No m'importaria viatjar fins allà per grabar-los i fotografiar-los amb els nostres jerseis i muntar un video per a un futur post! (aviam si prenen nota desde la Fundació i m'hi conviden hehehe) ^.^ 

Aquí les fotos.

En fin, nos hemos informado con la Guerrilla de Gilda (un grupo de chicas de Lérida) para mandarlo conjuntamente, ya que el paquete mínimo vale 12 euros y puede hacer como máximo 2 kilos, así que intentaremos aprovechar el paquete al máximo. Si queréis hacer uno o varios jerseys pero no queréis mandar el paquete sol@s (entiendo que es un palo pagar 12€) podéis contactar-me y os diré qué tenéis que hacer para poderlo mandar dentro de nuestro paquete.

No me importaría viajar hasta allí para grabarlos y fotografiarlos con nuestros jerseys y montar un vídeo para un futuro post! (a ver si toman nota desde la Fundación y me invitan hehehe) ^.^

Aquí las fotos.

You May Also Like

0 comentaris

Follow @ptitatelier