Ordenar fils i botons

by - 18:30


Estic convalescent per casa sense poder sortir gaire ni moure’m per el que fer qualsevol coseta que em tingui ocupada (per « xorra » que sembli) és en part gratificant i entretinguda. I es clar, quan un està avorrit acaba per endreçar les coses, i si fa manualitats mil té un munt de coses que pot ordenar, classificar,… No us passa a vosaltres ? ;)

Doncs bé, jo tenia els fils de punt de creu, que utilitzo sobretot per a bordar, fets un manyoc en una caixa de fusta, superrequetemona això sí, i quan volia un havia d’anar estirant i estirant i desfent els nusos que amb el temps i l’ús s’han anat fent. Tot ha estat començar amb un per a poder-me’l emportar al menjador i anar treballant amb tranquilitat que m’he estat tota una tarda desfent nusos i nusets i el que em quedava més un altre per anar-los enrotllant en uns cartonets que ja venen expressament.

Una matada increïble, això si, quan els he tinguts tots ben enrolladets feien un goig…aissss que els hi he hagut de fer una foto i dedicar-los un post!!! ^.^

Estoy convalesciente por casa sin poder salir mucho ni moverme por lo que hacer cualquier cosa que me tenga ocupada (por “chorra” que parezca) es en parte gratificante y entretenida. Y claro, cuando un@ está aburrido termina por ordenar las cosas, y si hace mil manualidades tiene un montón de cosas que puede ordenar, clasificar,…No os pasa a vosotr@s? ;)

Pues bien, yo tenía los hilos de punto de cruz, que uso sobretodo para bordar, hechos una bolilla en una caja de madera, super-requetemona eso sí, y cuando quería uno tenía que ir estirando y estirando y deshaciendo los nuedos que con el tiempo y el uso se han ido produciendo. Todo a sido empezar con uno para podermelo llevar al comedor e ir trabajando con tranquilidad que me he pasado toda una tarde desaciendo nudos y nuditos y lo que me quedaba más otra para irlos enrollando en unos cartoncillos que ya venden expresamente.

Una matada increible, eso sí, cuando los he tenido todos bien enrolladitos hacían de un bonito….aisssss que les he tenido que hacer una foto y dedicarles un post!!! ^.^


I que passa quan comences així ?!!? Doncs que llavors t’entren les ganes d’endreçar-ho tot igual i es clar el següent que he pillat han estat els botonets, que els tenia repartits per mil llocs i paro boja cada vegada que en necessito un. Ale, tots en bossetes per coloraines i alguns inclús per tonalitats (com el blau que tinc ; cel, elèctric i marí o el rosa que hi ha ; pal, rosa, fucsia i magenta). Per el que m’estic adonant això d’endreçar, a part de ser un vici produït per l’avorriment, té el seu puntillo …

Ara només puc pensar : aviam quant dura ! ;)

¿¡¡¿Y qué pasa cuando empiezas así?!!? Pues que entonces te entran las ganas de ordenarlo todo igual y claro lo siguiente que he pillado han sido los botones, que los tenía repartidos por mil sitios y ando loca cada vez que necesito uno. Ale, todos en bolsitas por colorines y algunos incluso por tonalidades (como el azul que tengo; claro, eléctrico y oscuro o el rosa que hay; palo, chicle, fucsia y magente). Por lo que me estoy dando cuenta esto de ordenar, a parte de ser un vicio producido por el aburrimiento, tiene su puntillo…


Ahora sólo puedo pensar: A ver cuánto dura! ;)

You May Also Like

0 comentaris

Follow @ptitatelier