Pincushion homeSWEEThome

by - 11:30

Potser us pregunteu....Què és un pincushion?!!? Doncs és la forma anglesa d'anomenar el coixinet d'agulles. Jo tinc el record d'haver-ne vist de moltes formes i maneres, sobretot de petita aquell que era una rodoneta amb tot de "xinitos" abraçant-lo, una mica kitsch pero en el fons feia la seva funció.

Veient els típics pincushions actuals (que si un tomàquet, que si una gallineta de patch,...) vaig estar cercant alguna cosa diferent i bonica i al veure una caseta coixí jo que agafo paper i llapis i començo a dissenyar els patrons sense pausa. I aquí el resultat! Un coixinet de 5x5cm supertransportable i requetebonic :)

I aquest no és el primer i últim que faig...a la meva mare li va agradar molt així que li'n vaig fer un amb altres teles (ja us l'ensenyaré) i després la meva àvia el va veure i també s'ha apuntat al carro...i les compis de classe igual, totes en volen un! 

Aquest any ho tinc fàcil amb els regalets de cumpleanys :P

Jo l'he trobat superfàcil de fer però si voleu el patró o que us en faci un contacteu-me sense por.

Quizás os preguntéis...¿¡¡¿Qué es un pincushion?!!? Pues es la manera inglesa de llamar al cojín de las agujas. Yo tengo el recuerdo de haber visto de muchas formas y maneras, sobretodo de pequeña ese que era un círculo con todo de "chinitos" abrazándolo, un poco kitsch pero en el fondo hacía su función.

Viendo los típicos pincushions actuales (que si un tomate, que si una gallinita de patch....) anduve buscando algo diferente y bonito y al ver una casita cojín yo que cojo papel y lapiz y empiezo a diseñar los patrones sin pausa. Y aquí el resultado! Un cojincito de 5x5cm supertransportable y requetebonito :)

Y éste no es el primero y último que coso....a mi madre le gustí mucho así que le hice uno con otras telas (ya os lo enseñaré) y luego mi abuela lo vió y también se ha apuntado a la lista para que le haga uno...y mis compis de clase lo mismo, todas quieren uno!

Este año lo tengo fácil con los regalitos de cumpleaños :P

Yo lo he encontrado supersencillo de hacer pero si queréis el patrón o que os haga uno contactad-me sin miedo.


You May Also Like

0 comentaris

Follow @ptitatelier