Benvinguda Júlia al Club dels divendres!

by - 7:30

Aquest divendres també hem quedat...i per primera vegada ha vingut la Júlia! És una història interessant la de la Júlia, el destí ha fet que ens coneguèssim de la manera més "tonta" :)

I és que ja fa temps que estic reunint persones per poder fer una associació de labors i la persona que porta aquests temes un dia em va trucar per dir-me que havien anat unes noies per a informar-se i fer el mateix i que si podia donar-li les meves dades, ja se sap; val més una de ben feta que dues centes cutrilles ;) i eus aquí que jo vaig accedir pero ningú em va contactar...

Dijous vaig anar al comú a fer uns papers i la noia que m'atenia m'explicava que havia de portar i volia anotar-me les coses al paper oficial pero, es clar, amb llapis per poder-ho esborrar després. No en trobava i jo li vaig oferir el meu. Al obrir la meva maleteta de labors va veure les teles que tinc per a fer la funda de la màquina de cosir (que just anava a començar-la aquell matí) i entre una cosa i una altra em va explicar que ella feia patchwork i ganxet i que li agradaven molt les labors, així que vaig pensar: mira! Una altra per al Club dels divendres! :D i no sé si va ser abans o després de convidar-la que va sorgir lo de la associació, que ella amb una amiga volíen muntar-ne una i que anàven molt enfeinades pero que havien de contactar unes altres noies que també es trobaven en el seu cas...i, com podeu deduïr, la sorpresa va ser majúscula al descobrir-nos! Que curiosa és la vida, oi? 

Doncs bé, la Júlia ha vingut avui a conèixer el grupet i ja tenim una primera data per poder començar a perfilar el tema de la associació. Es podria dir que hem treballat poquet avui en quant a labors pero molt en quant a plans. Tant hem xerrat que no he tingut ni temps ni pensament per fer les fotitos del que fem :(

Jo he continuat la bufanda grisa, la Cristina ha començat un coll taronja per la seva filla i la Júlia ha portat un xal, molt maco val a dir, per anar fent. Espero que es converteixi en una nova costum seva la de venir els divendres amb nosaltres :)

Fins divendres que ve!!!

Este viernes también hemos quedado....y por primera vez ha venido Júlia! Es una historia interesante la de Júlia, el destino ha hecho que nos conociéramos de la manera más "tonta" :)

Y es que ya hace tiempo que estoy reuniendo personas para poder hacer una asociación de labores y la persona que lleva estos temas un día me llamó para decirme que habían ido unas chicas para informarse y hacer lo mismo y que si podía darle mis datos, ya se sabe: vale más una de bien hecha que doscientas cutrillas ;) y e aquí que yo accedí pero nadie me contactó...

El jueves fui al Comú a hacer unos papeles y la chica que me atendía me contaba lo que tenía que llevar y quería apuntarme las cosas en el papel oficial pero claro, con un lápiz para poder borrarlo después. No encontraba y yo le ofrecí el mío. Al abrir mi maletita de labores vio las telas que tengo para hacer la funda de la máquina de coser (que justo iba a empezarla esa mañana) y entre una cosa y otra me contó que ella hacía patchwork y ganchillo y que le gustaban mucho las labores, así que pensé: mira! Otra para el Club de los viernes! :D y no sé si fue antes o después de invitarla que surgió lo de la asociación, que ella con una amiga querían montar una y que iban muy atareadas pero que tenían que contactar con unas chicas que también se encontraban en su caso...y, como podéis deducir, la sorpresa fue mayúscula al descubrirnos! ¿Qué curiosa es la vida, verdad?

Pues bien, Júlia ha venido a conocer el grupito y ya tenemos una primera fecha para poder empezar a perfilar el tema de la asociación. Se podría decir que hemos trabajado poquito hoy en cuanto a labores pero mucho en cuanto a planes. Tanto hemos hablado que no he tenido ni tiempo ni pensamiento para hacer las fotitos de lo que hacemos :(

Yo he continuado la bufanda gris, Cristina ha empezado un cuello naranja para su hija y Júlia ha traído un chal, muy bonito, para avanzarlo. Espero que se convierta en una nueva costumbre suya la de venir los viernes con nosotras :)

Hasta el viernes que viene!!!

You May Also Like

0 comentaris

Follow @ptitatelier