Projecte Moble:Presentació

by - 12:47

























Hola! Us porto un projecte que tinc entre mans des d'avui :) Es tracta de restaurar una tauleta que, en un principi era per retornar a casa la meva iaia pero crec que li he trobat un lloc requetebonic a casa meva i potser l'acabem adoptant! :)

La tauleta en sí no és que sigui una obra d'art pero jo ja me l'imagino acabada i m'encanta (després s'haurà de veure que la ficció superi o almenys iguali a la realitat). Així que, com la tauleta no és meva (sino de la meva mare) faré el procés de restauració día a día per a que qui vulgui ho pugui seguir (mama aquí ho tens eeeh!).

Per llegir totes les entrades alhora he creat una etiqueta (vegeu l'apartat TAGS al final del post) que es diu: "ProjecteMoble". Doncs bé us presento la tauleta:

Hola! Os traigo un proyecto que tengo entre manos des de hoy :) Se trata de restaurar una mesita que, en un principio era para devolver a casa de mi iaia pero creo que le he encontrado un hueco superbonito en mi casa y quizás la acabemos adoptando! :)

La mesita en sí no es que sea una obra de arte pero yo ya me la imagino terminada y me encanta (luego habrá que ver que la ficción supere o almenos iguale a la realidad). Así que, como la mesita no es mía (sino de mi madre) haré el proceso de restauración día a día para que quien quiera lo pueda seguir (mamá aquí lo tienes eeeeh!).

Para leer todas las entradas a la vez he creado una etiqueta (mirad en el apartado TAGS al final del post) que se llama: "ProjecteMoble". Pues bien os presento la mesita:


La vull fer decapada blanca i posar-hi un pom superbonic que tinc vist del ZaraHome i un paper d'arròs al damunt amb un vidre per a que no es faci malbé. Què us sembla?

La quiero hacer decapada y ponerle un pomo superbonito que he visto en ZaraHome y un papel de arroz por encima con un cristal para que no se dañe. ¿Que os parece?

You May Also Like

0 comentaris

Follow @ptitatelier