MiniPinces Samarreta Fútbol

by - 1:00


Per a tots els fanàtics del fútbol, de qualsevol equip, ja ha arribat els dissenys de Minipinces amb la samarreta del teu equip! Per a decorar els teus regals, com a detalls en bateig, comunions, bodes,... o per a omplir casa teva dels teus colors!! :)

De moment les serveixo sota encàrrec (tot i que a les fires en porto algunes) i ja he tingut comandes de les del FC Barcelona i del RCD Espanyol, així que espero poder arribar a fer una de cada equip de la lliga ben aviat!

Para todos aquellos forófos del fútbol, de cualquier equipo, ya han llegado los diseños de Minipinzas con la camiseta de tu equipo! Para decorar tus regalos, como detalles en bautizos, comuniones, bodas... o para llenar tu casa de tus colores!! :)

De momento las sirvo bajo encargo (aunque en las ferias llevo algunas) y ya he tenido pedidos de las del FC Barcelona y del RCD Espanyol, así que espero poder llegar a hacer una de cada equipo de la liga bien pronto!

Us deixo una mostra de com queden i aprofito per a posar-vos la mítica cançó en la que totes pensem quan decidiu anar-vos-en al fútbol en lloc de convidar-nos a fer un volt. ;)

Os dejo una muestra de como quedan y aprovecho para poner esta mítica canción en la que todas pensamos cuando decidís iros al fútbol en vez de invitarnos a dar un paseo. ;)

You May Also Like

0 comentaris

Follow @ptitatelier