Intercanvi bordats

by - 0:02

Fa un temps vaig participar en un intercanvi de bordat rus. Ho organitzava una noia d'un grup de bordadors del que soc seguidora i partícipe a Facebook, era lliure així que qui volia del grup s'hi apuntava i la noia que ho organitzava faria els vincles per a que tu li fessis a una persona i una altra t'ho fes a tu. El bordat en sí havia d'anar sobre la teva ciutat, jo llavors vivia a Esplugues per el que em vaig inspirar en la colla de castellers del meu poble; els cargolins.
Vaig buscar per internet imatges i la que més em va agradar va ser aquesta (ja sabeu que sóc una mica infantil en quant a gustos :P).

Hace un tiempo participé en un intercambio de bordado ruso. Lo organizaba una chica de un grupo de bordadores del que soy seguidora y partícipe en Facebook, era libre por lo que quien quisiera del grupo se apuntaba y la chica que lo organizaba haría los vínculos para que tu le hicieras a una persona y otra te lo hiciera a ti. El bordado en sí tenía que ir sobre tu ciudad, yo entonces vivía en Esplugues por lo que me inspiré en la colla de castellers de mi pueblo; los cargolins.
Busqué por internet imágenes y la que más me gustó fue esta (ya sabéis que soy un poco infantil en cuanto a gustos :P).
Després vaig crear un dibuix en base al que havia triat com a inspiració i auuuu! agulla i fil per a bordar tota la imatge. Vaig jugar amb diferents textures de fil, creant així zones amb bordat ras, d'altres de rus (com de tovallola), d'altres amb antelina i pocs però alguns en plan pompom (com els cabells), ademés vaig afegir teles per simular mocadors,... I unes lletres amb fil daurat que posaven títol a la meva creació.

Luego creé un dibujo en base al que había escogido como inspiración y ale! aguja e hilo para bordar toda la imagen. Jugué con diferentes texturas de hilo, creando así zonas con bordado raso, de otras de ruso (como de toalla), otros con antelina y pocos pero algunos en plan ponpon (como el pelo), además añadí telas para simular los pañuelos....Y unas letras con hilo dorado que ponían el título de mi creación.






La veritat és que el resultat em va agradar tant que gairebé no l'envio :3 pero vaig ser bona companya i el vaig enviar junt amb una carta explicant què significava el bordat i qui era jo, ademés d'uns sobrets del meu té preferit. Aquestes tres coses eren les que demanava l'activitat en sí.

Malauradament he de dir que mai he rebut el bordat que em tocava, amb carta i té inclosos :( I que la persona que s'en feia càrrec va acabar desentenent-se de que jo no rebés res....snif snif U.U'

La verdad es que el resultado me gustó tanto que casi no lo mando :3 pero fui buena compañera y lo mandé junto con una carta contando lo que significaba el bordado y quien era yo, además de unos sobrecitos de mi té favorito. Estas tres cosas eran las que pedía la actividad en sí.

Desgraciadamente he de decir que nunca he recibido el bordado que me tocaba, con carta y té incluídos :( Y que la persona que se hacía cargo terminó por desentenderse de que yo no recibiese nada... snif snif U.U'

You May Also Like

0 comentaris

Follow @ptitatelier