Comencem l'any a tope!!

by - 0:22


Aquest any, al tornar de les vacances nadalenques, m'he trobat una sorpresa! I és que m'han concedit el premi "Best Blog" a través del blog de El Taller de Natalia! Moltes gràcies Natalia per creure en el meu blog i pensar que les meves cosetes són boniques :)

El premi en sí és una ajuda internàutica als blogs que tenen menys de 200 membres per a que es donguin a conèixer a traves d'altres blogs i així puguin arribar les seves coses a més gent.

Doncs bé, com mana la tradició d'aquest guardó, ara hem toca concedir aquest premi a 10 blogs amb menys de 200 seguidors, per el que a continuació us poso la llista de la meva sel·lecció!
Espero que us faci la mateixa o més il·lusió que a mi quan el vaig rebre! Tal i com marca la tradició d'aquest premi, el següent pas es respondre unes preguntes que han anat passant de premiats en premiats.

Que t'agrada més cuinar: postres o plats de cullera?
Depèn del dia, tot i que les postres sempre és una cosa que hem crida molt la atenció a la hora de cuinar.
Què és el més important per a tu en una persona: la personalitat o el físic?
La personalitat!
Quan vas començar amb el blog o la pàgina?
Soc blogger des del Maig de 2010.
Qui va ser la persona que et va inspirar per a començar en aquest món?
Potser les tardes de diumenge amb la meva mare fent qualsevol cosa per a passar l'estona van tenir-hi bastant a veure  ^.^
Sols seguir molts blogs o t'arriben els seguidors per altres persones que t'han conegut?
La veritat és que tinc molt pocs seguidors per el momento, potser per que m'he volcat més en altres xarxes socials pero espero que aquest 2013 pugui possar-hi remei!!!
Que t'agrada més: cuinar o que et cuinin?
Cuinar!!!! M'encanta fer experiments culinaris ;)
Dines a casa o a la feina?
Doncs des de fa un any que menjo a casa, no hi ha res millor que el menjar recent fet!
Sols fer receptes de verdures?
Sí, de i amb verdures, tot i que no es un plat de bon gust per a tots els de casa ;)
Quina és la teva millor recepta?
No ho sabria dir....pero els pastissos diuen que hem surten molt rebé.
Què és el que li demanes a una persona per a que sigui amiga teva?
No demano. Els amics han de demostrar-te amb el temps que mereixen aquest títol, sinó, no són amics.
Quina és la millor peli que has vist?
Buffffffffff. Impossible d'escollir-ne una, tot i que la última amb la que m'he quedat amb un bon sabor de boca i que recomano és la de "Todos están bien" de Robert de Niro.

Este año, al regresar de mis vacaciones navideñas, me he encontrado con una sorpresa! Y es que me han concedido el premio "Best Blog" a través del blog de El Taller de Natalia! Muchas gracias Natalia por creer que mi blog y pensar que mis cositas son bonitas :)

El premio en si es una ayuda internáutica a los blogs con menos de 200 miembros para que se den a conocer a través de otros blogs y así puedan llegar sus cosas a más gente.

Pues bien, como manda la tradición del premio, ahora me toca conceder este premio a 10 blogs con menos de 200 seguidores, por lo que a continuación os pongo la lista de mi selección!


Espero que os haga la misma o más ilusión que a mi cuando lo recibí! Tal y como marca la tradición de este premio, el siguiente paso es responder unas preguntas que han ido pasando de premiad@s en premiad@s.

¿ Qué te gusta más cocinar: postres o platos de cuchara ? 
Depende del día, aunque los postres siempre es algo que me llama mucho la atención a la hora de cocinar.
¿Qué es lo más importante para ti en una persona: la personalidad o el físico?
La personalidad!
¿Desde cuándo empezaste con el blog o la página?
Soy blogger desde Mayo de 2010
¿Quién fué la persona que te inspiró para empezar en este mundo?
Pues quizás las tardes de domingo con mi madre haciendo cualquier cosa para pasar el rato ^.^
¿Sueles seguir muchos blogs o te llegan seguidores por otras personas que te han conocido?
La verdad es que tengo muy pocos seguidores por el momento, quizás porque me he volcado más en otro tipo de redes sociales pero espero que en este 2013 pueda remediarlo!!!
¿Qué te gusta más: cocinar o que te cocinen?
Cocinar!!! Me encanta hacer experimentos culinarios :)
¿Comes en casa o en el trabajo?
Pues desde hace un año que como en casa, no hay nada como la comida recién hecha!
¿Sueles hacer recetas de verduras?
Sí, de y con verduras, aunque no es plato de buen gusto para todos los de casa ;)
¿Cuál es tu mejor receta?
No sabría decir....pero los pasteles dicen que me salen muy bien.
¿Qué es lo que pides a una persona para que sea tu amiga?
No pido. Los amigos deben demostrar con el tiempo que merecen ese título,sino, no son amigos.
¿Cuál es la mejor película que has visto?
Bufffffffffff. Imposible escoger una, aunque la última con la que me he quedado con un buen sabor de boca y que recomiendo es la de "Todos están bien" de Robert de Niro.

You May Also Like

6 comentaris

  1. Muchas GRACIAS!!! Pronto hago los deberes y concederé premios!! Estoy mirando de poner el blog al día.

    ResponElimina
  2. Muchas grácias por el premio!!! Estoy como niño con zapatos nuevos, ya tienes una seguidora más, ahora mismo me pongo a ello:

    ResponElimina
  3. Abaloop, Isabel, Annjo de nada! Seguid así y seguro que pronto recibiréis más premios! :)

    ResponElimina

Follow @ptitatelier